Motorkář, který se snaží o to, aby konference v Česku byly zajímavější a abyste se na nich něco dozvěděli. Vymyslel si a již čtvrtým rokem pořádá Marketing Festival, nejlepší konferenci o digitálním marketingu, kterou oceňují odborníci z celého světa. Lístky na loňský ročník se vyprodaly za hodinu, přestože stály několik tisíc. Přivezl do Brna marketingovou špičku z celého světa. Učí PPC a reklamní kampaně na sociálních sítích a založil výukový program pro studenty Digisemestr.
Za svůj největší úspěch považuju...:
Největší dosavadní úspěch je vybudování konference Marketing Festival, která je uznávaná po celé Evropě a o které marketéři mluví i za oceánem. Z obchodního pohledu je skvělé, že se nám v roce 2013 podařilo založit firmu, která byla hned od prvního roku zisková.
… a za největší fail:
Fail je opět spojen s konferencemi, a to sice, alespoň dosavadní, zrušení konference PPC Tribe, která se měla uskutečnit v dubnu v Londýně a měla být největší a nejodbornější konferencí v oboru PPC reklamy na světě. Tento ústup kvůli nedostatku energie, času na marketing a financí způsobil ztrátu přes jeden milion korun. Na druhou stranu při nezrušení a pokračování projektu jsem přesvědčen, že bychom čelili hrozbě ztráty desetkrát vyšší.
Poslední věc, kterou jsem si koupil:
Lístky na trajekt na Kanárské ostrovy.
Poslední knížka, kterou jsem četl:
Mandolína kapitána Corelliho.
Poslední song, který jsem si pustil:
White Sea – Never a Woman.
Poslední dovolená, na kterou jsem jel:
Slovinsko.
Poslední aplikace, kterou jsem použil:
Instagram.
Poslední místo, kde jsem se dobře najedl:
Suzie’s v Brně. Dal jsem si risotto s vepřovou panenkou.
Poslední seriál, který jsem si pustil:
Přátelé.
Můj oblíbený hrdina je:
Marty McFly.
Mé tři oblíbené značky jsou:
Liftago – neskutečně mi zjednodušuje život, Apple – velmi podobný důvod, Honda – určitě nejlepší a nejproslulejší výrobce motorek.
Můj relax:
Při jízdě na nějaké pomalejší motorce někde na Vysočině. Nebo pokud už bylo motorek dost, tak potom doma u rodičů.